G-Chat

20 June 2009

Selamat Hari Bapa




Khas ditujukan kepada :-
  • En. Mohd Shuaib bin Hj. Mohd Kassim (My Lovely Dad)
  • En. Abdullah (jFin's Dad)
  • En. Awg. Kassim (Rosroja's Dad)
  • En. Monib (Aisha Soffiyyah's Dad)
  • En. Saidi @ Zali (Lina's Dad)
  • En. Suhaini (Ichie's Dad)
  • En. Abdullah (Bibi's Dad)
  • En. Ag. Sulaiman (Nienakariena's Dad)
  • En. Awang Matusin (Erna's Dad)
  • En. Roshman (Pida's Dad)
  • En. Omar (Jay None's Dad)
  • En. Walla (Rainwidad's Dad)
  • En. Tasrib (Suraya's Dad)
  • En. Aziz (Ema's Dad)

"Bertuahnya kami mempunyai seorang ayah sepertimu, kami sayang kepadamu. Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, sentiasa dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat serta sentiasa dirahmati dan disayangi dibawah payung ILLAHI. Amin. "

juga ditujukan kepada SEMUA bapa-bapa sekalian

3 comments:

Anonymous said...

Selamat hari bapa! Eh eh, hari bapa bila? aku suda wish 3hari yg lepas. hahaha.. xpa la. hari-hari pun hari bapa ;P saya sangat sayang en.Roshman!! (^_*)

rainwidad on June 27, 2009 at 9:00 AM said...

selamat hari bapa kepada bapa-bapa kita semua..nah lambat aku wish bah..apa2 pon aku syg mah bapa ku eh..i love you pa

Pure Pearl © on June 27, 2009 at 12:19 PM said...

Selamat Hari Bapa 2 my bapa tersayang...saya sayang sangat ma bapa..

tiap2 hari pun rasa cam hari bapa n mama..hihi..peace..

:)

Post a Comment

G-Egypt

G-Followers

G-Traffic

 

© BLOG RASMI GENG GELIMAT © 2009 | Designed by © Sarani | Special made for GENG GELIMAT | Bloggerized by The Contributors Of Gelimats